Forum Tablica ogłoszeń Wałbrzyskiej Społeczności Airsoftowej Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Green Hill - 25-26.08.07 !!ODWOŁANE!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Tablica ogłoszeń Wałbrzyskiej Społeczności Airsoftowej Strona Główna -> Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sgt.Chaos
PostWysłany: Pon 21:18, 20 Sie 2007 Powrót do góry


Dołączył: 12 Cze 2007

Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GOSTNP

Kilka osób od nas może wpaść, ale tylko na sobotę. Wiem, że to może zakłócić pewną ciągłość scenariusza, ale inaczej nie da rady. Oczywiście reszta zotaje na 2 dni. Zaraz zakładam na naszym forum żelazną listę obecności i przekażę skład do środy.
Zobacz profil autora
klimax
PostWysłany: Pon 21:39, 20 Sie 2007 Powrót do góry


Dołączył: 12 Cze 2007

Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Iron Swords

Ja również postaram się do środy podać konkretną liczbę osób.
Zobacz profil autora
Malvick
Administrator
PostWysłany: Wto 0:10, 21 Sie 2007 Powrót do góry


Dołączył: 09 Cze 2007

Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BF RIP

A więc ok - wtedy dostaniecie info o waszych grupach.

A co z terorystami?
Zobacz profil autora
AnouaaR
PostWysłany: Wto 0:38, 21 Sie 2007 Powrót do góry


Dołączył: 12 Cze 2007

Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GOSTNP

U Nas do srody.
Zobacz profil autora
FlaVaRRo
PostWysłany: Wto 7:40, 21 Sie 2007 Powrót do góry


Dołączył: 24 Lip 2007

Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: niezrzeszony :P

no to my tez do srody damy znac, ale od nas za duzo ludzi raczej nie bedzie max 6 :/
Zobacz profil autora
Szell
PostWysłany: Wto 22:46, 21 Sie 2007 Powrót do góry


Dołączył: 09 Cze 2007

Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BF

No dobrze, do GH kilka dni, nie wiemy ile nas będzie, ale pracujemy jak możemy. Poniżej zasady, które warto przeczytać, żeby móc grać;].

Cytat:

Green Hill – ZASADY


Cała rozgrywka na Green Hill będzie się opierała na zasadach niżej spisanych. Jak wiecie będzie to „prawie-larp”. Prawie robi dużą różnicę. Zobaczymy jak się nam uda, ale mam nadzieję, że postaracie się „wczuć” w otrzymane postacie i jak najlepiej je odgrywać. Ważną rzeczą będzie własna inicjatywa i inwencja twórcza.

STREFA BEZPIECZEŃSTWA

Na terenie całej rozgrywki jest jedno miejsce w którym nie można się strzelać (ale nie można też zdejmować tam okularów!), są to „Święte Bagniska” na których znajduje się siedziba Szamana z Green Hill.

W strefie bezpieczeństwa można zostać „wskrzeszonym” (więcej w „rany, leczenie i śmierć”) oraz wymienić znalezione gamble na amunicję czy bandaże.

RANY LECZENIE I ŚMIERĆ

Rany i leczenie

Trafienie w dowolną cześć ciała/replikę/oporządzenie oznacza, że trafiony staje się rannym. Ranny nie może się samodzielnie poruszać, musi usiąść/położyć się w miejscu w którym został trafiony, odłożyć broń i czekać na medyka. Wskazane jest, żeby było widać, że jest ranny (czerwona szmata, etc.). Każdy może zostać ranny trzy razy, za czwartym umiera.

Każdy medyk jest wyposażony w ograniczoną ilość „opatrunków” (będzie można je kupić, lub znaleźć), dodatkowo przykleja rannemu na ramię plaster. Jeśli ktoś ma już trzy plastry i ponownie zostaje postrzelony umiera, bez możliwości uleczenia przez medyka.

W każdym oddziale jest jeden medyk.

Medyk może uleczyć się sam, ale musi najpierw zostać wyniesiony do bezpiecznego miejsca.

Nie ma możliwości dobicia, dopóki ktoś nie jest opatrzony, nie może „być bardziej ranny”.

Śmierć

Jeśli ktoś umrze, musi pójść, oznaczony czerwoną szmatą, z bronią nad głową na „Święte Bagniska”, gdzie automatycznie zostaje uleczony przez Szamana o każdej pełnej parzystej godzinie. Ponadto Szaman może leczyć o innych godzinach, ale może zażądać czegoś w zamian.

ARBITRZY

W każdej z drużyn znajduje się „arbiter”, jest jej zwykłym członkiem, i istnieje na prawach zwykłego gracza, dodatkowo wyciągając czerwoną kartkę, staje się „narratorem”, może przedstawić jakąś fabularną kwestię graczom, jak np. wzgórze z okopanym CMK’em, odgłos wybuchu etc. W momentach spornych ma decydujący głos.

GAMBLING I AMUNICJA

Gambling polega na znajdowaniu i sprzedawaniu różnych przedmiotów. W powojennym świecie, nawet bateria do zegarka ma wielką wartość.

Przedmioty znalezione w lesie (tekturka z napisaną nazwą przedmiotu) mogą zostać wymienione u Szamana na amunicję lub bandaże ew. przedmioty „fabularne”, tzn. minę, ładunek wybuchowy etc. Używając przedmiotu fabularnego, trzeba zgłosić to arbitrowi.

Grę zaczynamy z 50 bb. Przed rozgrywką, oddajemy opisane swoimi danymi opakowanie z kulkami, i potem każdy będzie kupował własne, wcześniej oddane kulki u Szamana. Nie zużyte kulki zostaną wam naturalnie zwrócone.


Pracujemy z Malvem nad regulaminem GH i on również zostanie niedługo wrzucony.
Zobacz profil autora
Szell
PostWysłany: Wto 23:15, 21 Sie 2007 Powrót do góry


Dołączył: 09 Cze 2007

Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BF

REGULAMIN IMPREZY

Poniższy "dokument"/zbiór zasad nie powstał by kogoś przestraszyć i zniechęcić do przyjazdu. W gruncie rzeczy to po prosu zapis słowny zasad przestrzeganych na wszystkich zjazdach ASG.
Wszyscy rozsądnie myślący ludzie są mile widziani na naszym małym spotkaniu. Postanowiliśmy sprecyzować ten zbiór zasad i postanowień dotyczących tego spotkania, zarówno z powodów czysto informacyjnych, jak i prawnych. Jako "projektanci" tej zabawy nie chcielibyśmy doświadczyć nieprzyjemności wynikających z czyjegoś nieodpowiedniego zachowania, lub przypadków losowych, na które nie mamy wpływu. Nie dysponujemy żadnymi specjalnymi uprawnieniami, przeszkoleniem, ani sprzętem. Chyba wszyscy to rozumieją, wolimy jednak to zaznaczyć.
Odpowiednie służy zostały poinformowane o terminie i miejscu zabawy.
Wszystkich uczestników prosimy o wydrukowanie poniższego "regulaminu" i podpisanie się pod nim na zgodę przyjęcia poczynionych w nim założeń i wunikającej z nich odpowiedzialności za siebie i własne czyny.
Osoby nieletnie proszone są o przedstawieniu do podpisu poniższego "dokumentu" rodzicom/opiekunom prawnym.
Na okoliczność zjazdu sami zaopatrzymy się w parę kopii, które będą ogólnie dostępne. W miarę możliwości udostępnimy też kopie do podpisu dla osób, które nie miały możliwości zrobić tego wcześniej.
Kopia dokumentu musi zawierać treść ujętą w nawiasach {}, a także treść zobowiązania i podpis ujęte w nawiasach []. Na dole dokumentu przedstawiono dwie treści zobowiązania - dla osób pełnoletnich i opiekunów prawnych osób nieletnich. Należy wybrać i umieść na końcu kopii tylko jedną z nich.

Wszelkie uwagi i pytania proszę zamieszczać w tym topiku lub kierować pod adres [link widoczny dla zalogowanych]



Treść dokumentu
{

REGULAMIN

I. Postanowienia początkowe

1. Jeśli ktoś nieletni zamierza pojawić się na tej imprezie, zobowiązany jest przedstawić poniższy tekst do wglądu i podpisu rodziców/opiekunów prawnych.
2. Osoby, które nie złożą u nas kopii "regulaminu" z własnym podpisem (opiekunów/rodziców w przypadku nieletnich) uznawane będą za nie biorące udziału w rozgrywce.
3. Nasz zjazd nie jest imprezą zorganizowaną, a nieformalnym spotkaniem bliższych i dalszych znajomych.
3.1 Podczas zjazdu każdy ponosi odpowiedzialność za siebie (za nieletnich rodzice/opiekunowie).
3.2 Jako inicjatorzy tego zjazdu i "projektanci" zabawy, nie ponosimy odpowiedzialności za czyny poszczególnych uczestników - patrz punkt 3.1, ani za bezpieczeństwo uczestników (choć zrobimy wszystko co w naszej mocy, by zabawa była bezpieczna i przyjemna, a każdy uczestnik wrócił z niej do domu cały, zdrowy i zadowolony) .
4. Podczas zjazdu część uczestników na pewno będzie konsumować alkohol i palić tytoń, więc proszę brać to pod uwagę. Nie podejmujemy się pilnowania w tym względzie nieletnich.
5. Rozgrywki ASG (jak większość sportów) wiążą się z ryzykiem wystąpienia urazów fizycznych. Za nie także nie bierzemy odpowiedzialności. edit: Na miejsu bedzie ratownik przedmedyczny z certyfikatem AHA i pozwoleniem na korzystanie z AED, poza tym będzie pełna apteczka. Ponadto w miarę możliwości będzie też dowóz do najbliższej jednostki medycznej. Prosimy brać to ryzyko pod uwagę.
6. Osoby będące pod wpływem alkoholu nie powinny brać udziału w rozgrywce. Nie będziemy za to odpowiadać (patrz punkt 3.1), ale postaramy się, by takie sytuacje nie miały miejsca.
7. Każdy uczestnik zobowiązany jest zapewnić sobie we własnym zakresie wszelkie produkty konieczne do uczestnictwa w zjeździe (namiot, śpiwór, żywność, napoje, środki czystości, medykamenty, środki opatrunkowe itp.). W przypadku osób nieletnich odpowiedzialność za to spada na ich opiekunów prawnych.
8. Zastrzegamy sobie prawo wykluczenia ze wspólnej zabawy osoby nie stosującej się do regulaminu i zachowującej w sposób obraźliwy/nieodpowiedni/zagrażający jemu i innym.


II.Zasady rozgrywki

1. Każdy gracz zobowiązany jest do przestrzegania podstawowych zasad bezpieczeństwa.
1.1 Obowiązkowe jest posiadanie gogli/okularów ochronnych.
1.1.1 Wszystkie okulary/gogle ochronne muszą przejść test polegający na wytrzymaniu strzału z najmocniejszej broni na imprezie z bliskiego dystansu. Jeśli go nie przejdą gracz nie może brać udziału w grze. W miarę naszych możliwości postaramy się mu dostarczyć inne, odpowiednie gogle/okulary, ale nie możemy tego obiecać.
1.1.1.1 Test z paragrafu 1.1.1 nie stanowi zobowiązania z naszej strony, że okulary zapewnią pełne bezpieczeństwo. Jest to tylko dodatkowe zabezpieczenie stosowane już na Tornadzie.
1.2 Podczas całej gry (od wyjścia z obozu, aż do powrotu do niego) nie wolno ściągać gogli/okularów ochronnych.
1.3 Nie wolno strzelać z replik pneumatycznych na terenie obozowiska.
1.4 Nie wolno strzelać do ludzi/pojazdów nie biorących udziału w grze.
1.5 Nie wolno strzelać w kierunku uczęszczanych dróg i obozowiska.
1.6 Nie wolno strzelać do siebie nawzajem do momentu, kiedy wyznaczone do tego osoby nie poproszą o sprawdzenie gogli/okularów ochronnych, gotowości do rozgrywki uczestników i nie stwierdzą, że gra właściwa się rozpoczęła.
1.7 Nie należy celować w głowę przeciwnika, jeśli tylko jest to możliwe. Nie jest to specjalnie groźne, ale może być bolesne, a ostrożności nigdy dość.
2. Podczas gry nie wolno uderzać, opluwać, chwytać, popychać, podcinać, obezwładniać, kopać innych uczestników rozgrywki.
3. Wszelki gadżety użyte do gry muszą zostać zaakceptowane przez wyznaczone do tego osoby.
5. Nie wolno używać podczas gry ŻADNYCH ostrych przedmiotów.

III. Wszelkie prawa i zasady postępowania nie zawarte w tym dokumencie reguluje prawo RP i odpowiednie akty prawne.



(dla uczestników pełnoletnich)
[
Zapoznałem/am się i zgadzam z powyższym regulaminem i zasadami. Przyjmuję je do wiadomości i zobowiązuję się do ich przestrzegania. Zobowiązuję się także nie marudzić i dobrze się bawić!

Podpis:

................
]


(dla opiekunów osób niepełnoletnich biorących udział w zjeździe)
[
Zapoznałem/am się i zgadzam z powyższym regulaminem i zasadami. Przyjmuję je do wiadomości i przyjmuję odpowiedzialność za mojego podopiecznego .................... (imię, nazwisko) podczas trwania zjazdu. Jednocześnie wyrażam zgodę na uczestnictwo z zjeździe wyżej wymienionego i jego dobrą zabawę!


Podpis:

...............
]

}

Zezwolenie dla nieletnich:

Ja, ............... (imię/imiona i nazwisko), legitumujący się dowodem osobistym/paszportem RP o numerze .................. (seria i numer dowodu osobistego lub paszportu), zezwalam swojemu dziecku ................. (imię i nazwisko dziecka) na udział w imprezie, która odbywa się w dniach 25-26 sierpnia br. w Gorzeszowie, woj. Dolnośląskie. Zezwalam także swojemu synowi na udział w grze Air Soft, zaświadczam także, iż wiem czym jest Air Soft, oraz że zapoznałem się z regulaminem imprezy.
Tym samym przyjmuję pełną odpowiedzialność za czyny mojego dziecka.

..................(własnoręczny podpis jednego lub obojga opiekunów prawnych)


Proszę, AnR, chciałeś, to masz bardziej sprecyzowane;), Konor się postarał


Ostatnio zmieniony przez Szell dnia Śro 19:42, 22 Sie 2007, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
AnouaaR
PostWysłany: Śro 0:38, 22 Sie 2007 Powrót do góry


Dołączył: 12 Cze 2007

Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GOSTNP

Cytat:
6. Podczas rozgrywki nie przesadzamy z alkoholem.


Termin nieostry, doprecyzowac.

Dziekuje.
Zobacz profil autora
severus
Gość
PostWysłany: Śro 10:23, 22 Sie 2007 Powrót do góry






6.66 Podczas rozgrywki nie pijemy alkoholu . Po zrozgrywce chlejemy na maxa, kto nie pije ten wraca do domu zaplakany i wogole jest slabszy niz harry potter Smile
Szell
PostWysłany: Śro 11:09, 22 Sie 2007 Powrót do góry


Dołączył: 09 Cze 2007

Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BF

MAPKA DOJAZDOWA:

Mapa dojazdowa do Gorzeszowa, jeśli nadal macie jakieś pytania to najlepiej zapytać zumi.pl o dokładniejsze dane.


Zobacz profil autora
AnouaaR
PostWysłany: Śro 11:47, 22 Sie 2007 Powrót do góry


Dołączył: 12 Cze 2007

Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GOSTNP

Brawo!

I tak nadal ciula wiadomo. Ludzi, kij wie dlaczego, codziennie uderzaja do mnie z pytaniami. Panowie, nic nie wiadomo. Wam sie jedynie wydaje, ze dobrze poinformowaliscie towarzystwo.

1. Mapka jest taka, ze az mnie boli. Jak dojechac z poza Walbrzycha tam? Nastepnym razem jak bede robil cos na miejscowce do ktorej dojazd/dojscie znam tylko ja tez Was przekieruje na Zumi.
2. Okej, z nyskami sprawa wlasciwie rozwiazana. Warto by bylo, abyscie na mapce zaznaczyli gdzie owa nyska sie zatrzymuje, gdzie to ja mam wyjsiasc i w jakim kierunku i ile isc. Znacie moze orientacyjny koszt przejazdu?
3. Jakie sa warunki na tym "polu namiotowym"? Jest bierzaca woda? Miejsce do ladowania baterii?
4. Czy jesli ktos zapomni podanej przez Was deklaracji, a na pewno tacy sie znajda, bedziecie je mieli ze soba na miejscu?
5. Zaplecze medyczne bedzie, w postaci mnie i apteczki GOSTNP. Wiedze mam mala, umiejetnosci jeszcze mniejsze, ale podstawe zalatwie.
6. Gdzie bede walil klocka tam? Sa latryny czy czeka mnie smutna ekskapada do lasu i stawianie gdzies na polu gry min?


Wiecej grzechow nie pamietam. Z tego co slysze, z zwiazku z tak rozbudowanym zapleczem logistycznym dla uczestnikow, wiele osob bierze pod rozwage w ogole sie nie pojawic na tej imprezie. Prosze wziasc to pod uwage i nie brac tego jako forme ataku na Was, a jedynie wzrocenie uwagi na pewne, istotne dla niektorych sprawy, ktore powinniscie wyjasnic.
Zobacz profil autora
Haschan
PostWysłany: Śro 12:56, 22 Sie 2007 Powrót do góry


Dołączył: 07 Lip 2007

Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GOSTNP

Hmm... Koszt przejazdu nyski z Wałbrzycha do Mieroszowa to 4zł, żeby dojść z końcowego przystanku na wylotówkę w stronę strzelanki potrzeba 15min + do 1,5h pieszo (orientacyjnie z tego co pamiętam).
Wiec Ci co wybierają sie tam nysko muszą raczej jechać tam nyska już po 6:20 żeby na miejscu być ok 10:00-11:00.
Rok temu nie było tam zdanych latryn, wody bierzącej ,prądu itp.
Zobacz profil autora
Szell
PostWysłany: Śro 13:14, 22 Sie 2007 Powrót do góry


Dołączył: 09 Cze 2007

Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BF

@AnR

Po pierwsze, w całym temacie, ponad 70% wypowiedzi należy do organziatorów, a ludzie którzy do Ciebie uderzają, jakoś nie mają ochoty się zapytać nas o to o co pytają Ciebie. Nigdzie nie jest napisane, że masz coś wspólnego z organizacją tej imprezy, więc zgłaszanie się z pytaniami właśnie do Ciebie świadczy chyba o jakimś problemie z czytaniem ze zrozumieniem... Dla nas: organizatorów wygląda to tak:
Systematycznie wrzucamy na ogolnodostępne forum nopwe materiały dotyczące imprezy, w co drugim poście prosimy o jakiekolwiek pytania, sugestie it. a ludzie po prostu na to zlewają, jedynie Ty się co jakiś czas wypowiesz, z jakąś nadwyraz konstruktywną krytyką... wybacz, ale pytanie gdzie mozna postawić klca nie wydaje mi się priorytetowym...

1. Na mapce jest dojazd z Mieroszowa, wskazany kierunek gdzie jest Wałbrzych. W dobie google maps i zumi mam rzucać instrukcje dojazdu ze wszystkich pobliskich miast? Poza tym już wiele postów wyżej zapewniliśmy dojazd z przystanku jeśli KTOKOWLIEK wyrazi chęć przyjechania busem na miejsce. Mówiłem też o tym że jestesmy w stanie załatwić dojazd busem z Wałbrzycha BEZPOŚREDNIO na teren strzelanki. Ale nie zrobimy tego w ciemno, a nikt się nei zgłosił - jak rozumiemy każdy umie i ma jak dojechać.

DOKŁADNY DOJAZD WAŁBRZYCH-GORZESZÓW:
[link widoczny dla zalogowanych]

2. Jest napisane, że zabierzemy was z tego przystanku samochodem, ale j.w. nikt się nei zgłosił.

Cytat:
DOJAZD:

Nyski odjeżdżają z przystanku za pksem głównym w wałbrzychu po tej stronie dwupasmówki jak zakłady energetyczne. Powinno pisać, że jedzie do Mieroszowa/Golińska. Wysiadacie na głównym przystanku w Mieroszowie.
Stamtąd transport na miejsce już się znajdzie. (prosze mówić kto potrzbeuje transportu z przystanku w mieroszowie)


Cytat:

Dojechać nyską się da, niestety o ile się nie mylę jakieś 1,5 km od miejsca akcji. Jednak myślę, że na ten kawałek da się załatwić podwiezienie autem jeśli, ktoś dokładnie poinformuje o której będzie.


3. Jest napisane, że woda to strumyk, w którym swobvodnie można coś obmyć, a zagotowanie wody z tego strumyka nei stanowi chyba dla nikogo problemu. Nie ma miejsca do ładowania baterii - ale da się załatwić naładowanie jej podczas imprezy przez podwiezienie do domu Konora. No i ew. ładowarki samochodowe, na pewno będzie jedna.

Cytat:
MIEJSCE: Gorzeszów, okolice Głazów Krasnoludków.
na miejscu jest teren pod namioty, strumyk który dobrze się sprawdza jako źródło wody (sprawdzone), miejsca do siedzenia pod wiatą i fajny parking.


4.
Cytat:
Na okoliczność zjazdu sami zaopatrzymy się w parę kopii, które będą ogólnie dostępne. W miarę możliwości udostępnimy też kopie do podpisu dla osób, które nie miały możliwości zrobić tego wcześniej.


5. Ta sprawa też była już poruszana wyżej, napisaliśmy, że zapewniamy zaplecze medyczne, nikt nie mówił,że będziesz nim Ty. Na miejsu bedzie ratownik przedmedyczny z certyfikatem AHA i pozwoleniem na korzystanie z AED, poza tym będzie pełna apteczka, wcale nie apteczka GOSTNP, ktora my zapewnimy i będzie w niej wszystko, co może przydać się na takiej imprezie.

6. Będziesz walił klocka pod drzewem w lesie. Lasy właśnie słynął z tego, że klocki stawia się w nich pod drzewami, których jest tam całkiem pokaźny wybór. Nie będzie to też teren gry, bo obóz jest od niego oddalony.

Nie wiem co chciałes wyrazić tą ostatnią myślą, ale chyba pokazaliśmy Ci, że jednak pamiętaliśmy o wszystkim, a jedyna gafa to nie wpsomnienie o zapleczu medycznym w regulaminie.

Zainteresowanie imprezą jest bardzo smutną sprawą, bo niestety go tak na prawdę nie ma. Postaraliśmy się tak jak tylko mogliśmy, biorąc pod uwagę nasze male doświadczenie w organizacji tego typu spotkań. Jednak dopiero na trzy dni przed okazuje się, że ludzie niczego nei wiedzą i wszelkie pytania zadają Tobie, nie wiadomo dlaczego. Gdyby jakiekolwiek pytanie pojawilo sie tutaj, odrazu byśmy na nei odpowiedzili, tak jak na Twoje wyssane z palca zarzuty. IMO to po prostu jesteś marudny. Na forum z ktorego przyjedzie kilku naszych internetowych znajomych, ludzie zadają dużo, konstruktywnych pytań i nie znajdują problemów w spędzeniu JEDNEJ NOCY w warunkach polowych.

<Powyższy post (część z odpowiedziami na wątpliwości AnRa) powstał w 98% na bazie postów pisanych wyżej, skąd więc wzięły się te pytania możemy jedynie się domyślać... chociaż mi nic nie przychodzi do głowy>

Pozdrawiam, i mam nadzieję, że będziemy się dobrze bawić.

@Haschan

Zapewniamy dojazd autem z przystanku JESLI KTOŚ NAM DA ZNAĆ ŻE TEGO POTRZEBUJE. O żadnej 6:20 nie może być mowy.


Ostatnio zmieniony przez Szell dnia Śro 14:14, 22 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Haschan
PostWysłany: Śro 13:43, 22 Sie 2007 Powrót do góry


Dołączył: 07 Lip 2007

Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GOSTNP

Tylko to była propozycja dla osób które by chciały dostać sie tam pieszo, i ewentualny czas drogi Wink
Zobacz profil autora
sgt.Chaos
PostWysłany: Śro 22:25, 22 Sie 2007 Powrót do góry


Dołączył: 12 Cze 2007

Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GOSTNP

Dobra, jest lista z GOSTNP. Całe 4 osoby...
Kod:

1.Chaos (2 dni)
2.Jubei (2 dni)
3.Whiteman (2 dni)
4.AnouaaR (2 dni)


Nie wiem jak z innych teamów, ale moim zdaniem ilość graczy zapowiada się zbyt mała na rozegranie scenariusza z elementami rpg- handlu, fabuły etc. Z IS prawdopodobnie będzie podobna liczba, a ile ludzi będzie z BF? Jest środa wieczór, więc mogłaby się pojawić ostateczna lista. Ma być kilka stron konfliktu, a jesli liczebność każdej ma wynosić 4-5 graczy, to nie wiem jak się sprawdzi wprowadzenie medyków i arbitrów. Pomysł na rozbudowaną strzelankę z elementami milsima i larpa jest super, jednak z tego co widzę, planowaliście to jako zlot wałbrzyski, na sporą liczbę osób.
Co do waszego niezadowolenia małym zainteresowaniem- każdy organizator byłby niezadowolony, ale niestety to wina terminu- jak widać tylko tyle osób może się wyrwać w tym czasie na 2 dni z noclegiem, aby nie kolidowało to z pracą, rodziną, życiem prywatnym, szkołą etc
Zobaczymy jak to wyjdzie, jestem dobrej myśli, od początku trzymałem za was kciuki przy realizacji tych manewrów, ale okaże się czy efekty nie przerosną ambitnych założeń i co nam wyjdzie z tego bajzlu Mr. Green

PS- nie wiem jak u nas z transportem, mamy niepewny jeden wóz, więc powinniśmy się pomieścić w te 4 osoby, ale jeszcze damy znać co i jak.
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Tablica ogłoszeń Wałbrzyskiej Społeczności Airsoftowej Strona Główna -> Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare