Home
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[GOSTNP] temohab
|
Wysłany:
Śro 0:36, 08 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 103 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [GOSTNP] Wałbrzych
|
Chyba "trigamista" czy jak to tam nazwać na oba śluby idę z Madziutkiem
|
|
 |
|
 |
AKIRA
|
Wysłany:
Śro 12:41, 08 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: **IRON SWORDS**
|
HMMMM czy to tablica ogloszen dusz pasterski zapodalem pomyslem moze ktos sie wyponie JAK SIE ZAPATRUJECIE NA TO ZEBY ZROBIC ZLOCIK MALY DLA OKOLIC WROCLAWIA I SWIDNICY I I POBLISKICH SPOLECZNOSC ASG wiec niech sie ktos wypowiem pochwalnie lub negatywnie czy dobieram wiecje ludzi na ten nasz dwu dniowy mini zlocik :DDDD
|
|
 |
[GOSTNP] temohab
|
Wysłany:
Śro 12:54, 08 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 103 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [GOSTNP] Wałbrzych
|
Większy zlot (dla Wrocka) to osobny temat. Ta dwudniówka ma być pierwszą z cyklu fabularnej łączeniówki. Panów z Fenixa Świdnica chętnie bym zobaczył, jednak aby zorganizować coś dla wrocka potrzebny nam teren (np. zarezerwować kiedyś Szklary na wmasg) i wtedy kombinować.
pozdrawiam
|
|
 |
Szell
|
Wysłany:
Śro 15:36, 08 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 52 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BF
|
@Akira
Strzelanki oglno wrocawsko-wabrzysko-swidnickiej nie zrobimy, bo po pierwsze ma to byc "II Walbrzyska" a po drugie nie jestesmy na takie cos gotowi;).
@Temo
Co do tego, ze ma to byc poczatek ciaglosci fabularnej, to wlasnie, zdecydowalismy z Szellem, ze dwudniowa bedzie miala osobny scenariusz, niezalezny od ciaglosci.
Wlasnie, co do dwudniowej, to postawilismy zdecydowanie na fabularno-larpowe rozgrywki, ograniczenie amunicji, handel, mozliwosc znajdowania "gambli" na terenie rozgrywki, tj przedmiotow ktore mozna zamienic w wiosce na medpacka czy amunicje.
Kazdy z graczy otrzyma krotka historie swojej postaci z jej celami, lista znajomych i przyjaciol, myslimy tez o zastosowaniu systemu punktow na "wykupowanie" postaci, tj. placimy odpowiednio wiecej za aega niz springa, za zasieg i amunicje.
Kolejne sprawa to teren rozgrywki, stwierdzilismy z Szellem ze nie znajdziemy dobrego miejsca na ktorym w ogole nie bedzie ludzi. W Gorzeszowie odbywalo sie juz podobne spotkanie i na terenie obozu ludzi bylo duzo, jednak na terenie samej rozgrywki prawie nikt sie nie krecil. Glowne wejscia na teren oznaczymy tabliczkami ostrzegawczymi, informujacymi o rozgrywce asg.
Malvick
|
|
 |
AKIRA
|
Wysłany:
Czw 14:33, 09 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: **IRON SWORDS**
|
HMM to jak bysmy w RPG zagrali :DDDd jakie mody mozna urzywac spoko zapowiada sie ta impreska
|
|
 |
Malvick Administrator
|
Wysłany:
Czw 17:42, 09 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 213 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BF RIP
|
Jak się zapatrujecie na sprawę terenu? Co mówi wasze doświadczenie? Macie jakieś specjalne uwagi co do reszty rzeczy? Życzenia? Pomocne pomysły?
|
|
 |
AKIRA
|
Wysłany:
Pią 8:20, 10 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: **IRON SWORDS**
|
HMM ja sie zapatruje nad tym ze by kazdy team mial krate browara do wykradzenia z bazy jako cos specjalnego dodatkowa misja to moja sugestia
|
|
 |
Malvick Administrator
|
Wysłany:
Nie 14:11, 12 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 213 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BF RIP
|
Sugestia nie zła
Dzisiaj będzie kolejne spotkanie, sprawdzwmy teren i ustalimy szczegóły scenariusza. Rzucę też tutaj info o tle fabularnym i ogólnej sytuacji .
Nasz pomysł, to podział na drużyny w zależności od teamów, nie macie nic przeciwko, nie?
bardzo bysmy byli wdzięczni, gdybyście okreslili ile osób będzie z Waszych teamow. z IS 7, tak?
|
|
 |
Szell
|
Wysłany:
Pon 10:48, 13 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 52 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BF
|
No więc spotkanie się odbyło ;], ogólne tło fabularne pojawi się już wkrótce, szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych grup dostaną jedynie Ci, których będą one dotyczyły. Fabuła jest zupełnie nowa i ze wszystkich naszych dotychczasowych pomysłów chyba najodpowiedniejsza, musimy jednak wiedzieć ile osób będzie na 100%, aby odpowiednio wyważyć zadania... Czekamy na konkretne deklaracje osobowe, mamy jeszcze sporo do zrobienia, a brak informacji o liczebności grup bardzo komplikuje całą sprawę.
|
|
 |
FlaVaRRo
|
Wysłany:
Pon 11:36, 13 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 37 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: niezrzeszony :P
|
LMK tez jest chetne jak cos, ale jak narazie jest za wczesnie aby dokladnie okreslic liczbe graczy, chyba 6 sie uzbiera od nas
|
|
 |
Malvick Administrator
|
Wysłany:
Pon 20:59, 13 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 213 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BF RIP
|
Dobra. Trochę dokładnego ifno.
Imprezę rozpoczniemy koło 12 w sobotę - co oznacza, że wypada być nieco wcześniej na miejscu. Co do transportu, to zgłaszać się kto nie ma jak, wtedy załatwimy coś wspólnego i będzie najprościej.
Trochę mnie martwi mała il. chętnych, bo każdy team wystawia około 5 osób, przyjedzie jeszcze pare osob, co nam da jakieś 25graczy. Nie spodziewałem się że będzie nas aż tak mało .
Co do scenariusza, to postawilismy na to, żeby był maksymalnie prosty, przy czym mocno dostosowany do graczy - od Was tylko będzie zależało, czy zamieni się w łupanko-napierdalankę, czy będzie to kulturalna rozgrywka w larpowym klimacie.
Z ciekawostek jakie przewidujemy, to po pierwsze indywidualne questy dla graczy, i powiązania między nimi ( o czym już była mowa ), oraz "skarby" porozrzucane po lesie. Bo jest jeszcze jedna kwestia - świat.
Stwierdziliśmy, że ciężko będzie znaleźć region świata, gdzie znajdzie się nagle troche ludzi z bronią i będą ogli do siebie bezkarnie strzelać i sami decydowac o swoich poczynaniach, dlatego postawiliśmy na sprawdzone realia postapokalipsy, o tym więcej w kolejnym info, ale to tłumaczy skary w lesie - bateria do zegarka, kawałek odkurzacza czy widelec i można sobie dom wybudować.
|
|
 |
FlaVaRRo
|
Wysłany:
Pon 22:31, 13 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 37 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: niezrzeszony :P
|
Gdzie dokladnie ma sie rozgrywac to spotkanie?? szkoda tylko troche ze swiat ma byc postapokaliptyczny, wollbym jednak cos bardziej realistycznego, np. somalia, bliski wschod itp.
|
|
 |
Malvick Administrator
|
Wysłany:
Wto 0:17, 14 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 213 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BF RIP
|
nie będzie to miało wpływu na rozgrywkę - porpostu będzie dobrze tłumaczyło tło i całość wydarzeń.
dokładnie w Gorozeszowie, okolice skałek krasnoludków
|
|
 |
Szell
|
Wysłany:
Wto 9:12, 14 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 52 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BF
|
Znalezienie widelca nawet w Somalii nie jest niczym nadzywczajnym , jasne, że moglibyśmy znaleźć takie miejsce na świecie, gdzie kilkudziesięciu ludzi bezkarnie może do siebie nawzajem strzelać... chociażby Afryka..., ale ten świat będzie wprowadzał dodatkowe atrakcje w postaci dziwnych typów kręcących się po lesie od których będzie można dowiedzieć się wielu rzeczy oraz przedmiotom rozrzuconym po lesie, które będzie można wymieniać na amunicje. Dzięki temu, że nie będzie to świat realny będziemy mieli dużo większe pole do popisu w kwestii fabuły, sama rozgrywka nie będzie jednak odróżniać od tej, która byłaby w świecie realnym... i tak będziecie gadać albo strzelać :-p, chodzi tylko o to, aby to strzelanie miało jakiś sens.
|
|
 |
Haschan
|
Wysłany:
Wto 10:36, 14 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 49 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GOSTNP
|
To coś na wzór Stalkera
|
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|
|